Tragiskt som f**n

Helt ärligt så suger det att vara förkyld på sommaren. Fint väder ute och hoppsan! Nämen där kom det en zombie med röd näsa som inte orkar vara ute i solen... Jaha det var bara mig ni såg.
 
En sak till som är tragiskt är att vi var på restaurang Saffran i lördags med mamma och Svenne och jag fick dricka cola eftersom jag var hängig. Rödvin passar ju som handen i handsken till tapas. Det var riktigt trevligt att vara ute och äta med mamma och Svenne, jätte mysigt verkligen, och Minnah var som vanligt jättesnäll. Nästa gång skall jag verkligen vara pigg som en lärka!
 
Nogtjatat om min förkylning...
 
Viktnedgången? Jag går min morgonrunda på 5,2km varje dag och jag känner att min kropp formas om, men jag ser knappt något resultat på vågen. Jag har ju lika mycket självdisciplin som en död räka... När mr A sitter på kvällen och säger att han är sugen på nått.. men vem sitter inte och mumsar tex chips med honom då, kommer vi inte på vad vi skall äta till middag så blir det lätt varma mackor eller något annat onyttigt.... Efteråt får jag tokångest...Tre mål om dagen skall man ju äta men lunch är något som jag lätt glömmer.
Jag måste verkligen skärpa till mig riktigt! Igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0