Uppdatering

Jaha, då har jag varit så här dålig igen... på att uppdatera bloggen.
 
I lördags blev det en liten "halvspontan" utekväll. Burre fick vara hos farmor och farfar och jag och mr A åkte till Anneli och Thomas. Kvällen började med en kanonmiddag (tack Anneli!!!) och lite godrinkar. Jag skulle lätt kunnat stanna kvar och bara sitta och surra men vi drog ned på stan där det var drakfestival. Jättetrevlig kväll! Vi träffade mamma, Svenne och min moster där också så det blev en bonus!
Vi gjorde Burre sällskap med att sova hos hennes farmor och farfar för jag ville inte vara ifrån henne så länge dagen efter.
När jag vaknade i söndags så var det som att jag ville somna om och vakna om en vecka... uff vilken bakfylla! Frågan kom många gånger svepandes igenom mitt huvud..."var det värt det???"... om och om igen. Men Ja det var det fasen! Jag partar så sällan med Anneli så JA, det var helt klart värt det!
Lucky me som smög ner och sov middag med min underbara dotter i 3 timmar!
 
Idag klippte mr A gräset... Burre ville såklart göra samma sak!
 
I morgon blir det ett stadsbesök med syrran och hennes barn. Mysigt!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0