Mysdag

Idag bröt min förkylning ut, snorig, febrig och öm i kroppen. Som tur var så fick jag sovmorgon till 9:30. Efter en mysmorgon med Minnah så fick vi besök av Linda, Lykke och Harriet. Minnah tyckte att det var roligt att leka med Lykke och när dom åkte hem så stupade hon i säng med detsamma.

Efter städande, tvättande och matlagning så tog vi oss ett avslappnande bad innan vi tände ljus och gjorde en brasa i kakelugnen. Mr A var på innebandymatch så vi hade en riktig tjejkväll.

Nu ligger både Minnah och mr A och sover så jag passade på att släcka ner i hela huset, nerbäddad i soffan med otrivin och kikar på 27 dresses.... Och ha en stund för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0