Sankta tärna

I söndags var det dags att kika på Signes luciafirande i kyrkan. Det här året var det bara en som fick vara lucia så när jag frågade vad hon skulle vara så fick jag till svar... "Det var bara en som fick vara sankta lucia, så jag ska vara sankta tärna istället."
Där satt vi i kyrkan och såg mitt vackra syskonbarn glida in så vacker...
Det var fint och brudarna var jätteduktiga att sjunga.
Minnah hade en liten mössfrisyr men matchade sin pappa med rutorna
Minnah fikade bredvid sin kusin Sara
Minnah vat lite stel och skeptisk mot tomten men var för nyfiken för att gå därifrån. Nöjd blev hon däremot när hon fick en liten julklapp.
 
Nu är det packat och klart. I morgon 06:00 åker jag till Stockholm för lite fackligt arbete. Jag hoppas att tågen håller tiderna så att jag kommer både ner och hem när det är planerat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0