Uppdatering

 
Nu var det ett tag sedan igen... jaja vad säger man?! Tiden rusar iväg och orken på kvällarna är som borta.
 
Här kommer lite bilder ifrån den senaste tiden...
 
Äggröra till frukost är min och Minnahs favorit.
 
Minnah hjälper mormor att laga middag
Shopping har vi så klart hunnit med.
Så här såg det ut när jag öppnade dörren i lördags... Tur att jag har fyrhjulsdrift med tanke på att jag fick leka plogbil ända till macken (ca200m)
Det var inte helt roligt att vara ute efter vägen i detta snökaos men jag klagar inte för ÄNTLIGEN kom det snö!
Minnah gillar att leka med Ebba. Här var det någon dag innan snön kom.
Minnah hittade Svennes dator och blev helnöjd.
När inte farmor är hemma så passar Minnah på att kolla in hennes virkningar.
Lite adventmys
Ikväll blev det lite glöggmys...
Fotona är tagen med min iphone, det är därför det är lite dålig kvalitet.
 
Nä nu blir det hopp i säng för i morgon får jag och Minnah frukostsällska av Anneli som har jobbat natt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0