På väg hem

Då sitter vi på tåget igen, men i motsatt riktning. Det blev en toppen dag och kväll igår. Shopping i Sthlm är verkligen trevligt. Jag är inte helt säker på att jag får medhåll av mr À på den biten men han klagade inte och såg inte helt stressad ut när vi plöjde igenom alla mina favoritbutiker. Hotellet var fräscht och hade en såndär "som vanligt dyr hotellbar" standard... Två mjölkdrinkar för nästan 250kr. Lite stressad blev vi när vi insåg att väntan på att få bord på favoritrestaurangen skulle ta ca1 timme. Men vi hann att trycka i oss maten och kasta oss i en taxi till Slussen för att se RAW Comedy. Lite oväntat tyckte jag att Mårten Andersson var klart bäst. Han var inte alls som man ser på tv. Sjuk och rolig humor på gränsen till lite småelakt, precis i min stil! Senare träffade vi min barndomskompis som har bott i Sthlm 18år... Fasen vad tiden går snabbt. Nu sitter vi på tåget som precis stannat vid Arlanda... Om tre timmar får jag träffa min dotter. Fan ta sj om det blir förseningar efter vägen. Jag saknar hennes leende, hennes jollringar, hennes vackra utseende... Ja, hela hon! Det har varit en mysig tripp som vi skall göra om till våren då uteserveringarna ärr öppna så att mr À får ladda batterierna mellan affärerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0