Sjuk

Igår kände jag mig lite krasslig men jag tränade iallafall. Min uppvärmning var 2 km rodd sedan blev det styrketräning, PW 1 km, jogging 2 km, PW 500 m och jogging 1,5 km, jag var helt slut och det kändes så bra. Sedan åkte jag till mamma och fick lite kålpudding, efter det väntade det besök av mina svärföräldrar. En trevlig dag och kväll med andra ord. Minnahs dag såg lite anorlunda ut, anneli kom och hämtade henne och sedan bar det av till saffran på lunch och sedan for de ut till birsta för lite shopping. Tack anneli för att du är så snäll och gav mig lite egentid! Imorse vaknade jag med feber, halsont och allmänt kraschad! Fyy vad tråkigt att bli sjuk när träningen flyter på. Hoppas att jag mår bättre i morgon. Alla hjärtansdag var jätte mysig, jag lägger ut bilder lite senare. Det var min första alla hjärtansdag på 11 år utan Hobbe och det var väldigt tomt. Jag saknar dig min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0