Snart 14 dagar..

.. sedan som min älskling gick bort. Jag saknar honom något så enormt och det är fortfarande lika svårt att prata om det. I morgon får mr A hämta urnan med lillkroppen i.

De senaste veckorna har jag inte haft någon som helst lust att blogga. Jag vet liksom inte vad jag skall skriva för jag har känt mig så tom. I vanliga fall så brukar jag ha mycket tankar och funderingar... men inte nu.

Idag har jag varit hos frissan så nu är jag mörkare, jag blev riktigt nöjd...

I morgon är det alla hjärtans dag och den skall jag fira med lilla Minnah och mr A.


Jag hoppas att min hjärna kommer igång snart och att det inte gör så ont i hjärtat av saknad så jag börjar blogga mer ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0