Fullspeckad dag!

Fasen , mitt knä är lite bättre idag men inte alls bra... suck. Jaja det är inte så mycket att göra åt. Inga negativa tankar nu... bara att bita ihop och skaka rumpa så att kilona rasar :-)

I morse blev jag glad när jag stod i garderoben! Jag hade inte en aning om vad jag skulle gömma kroppen i, men jag hittade min svarta tunika som har krymt på något vis och när jag provade den så vipps så passade den! Även fast det bara har gått tre veckor med träning så ger det resultat!! Lovely!

Dagen började med att jag hjälpte till med insläppet till sambons innebandymatch, sedan bar det av till avdelningen för lite fackligt jobb som jag missade i fredags pga tiden inte räcker ibland när jag har barn, hus och hund plus att mr A jobbade i Stockholm. That´s life. Sedan står handling och hämtning av Hobbe innan jag åker till mina svärföräldrar på middag. Minnah åkte dit vid lunch idag för att leka med farmor och farfar. Åååå vad jag saknar min lilla sockertopp!!
Dagen blev fullspeckad men med trevliga saker så det känns inte det minsta jobbigt.

Jo just det. Nordic vann matchen och mr A gjorde tre mål. Jag missade hans mål för jag var upptagen i kassan då men jag hörde hans namn i högtalarna.
När det var några minuter kvar satt jag och kikade... Då snubblade han och gick nästan ner i spagat! Jag höll andan för jag trodde att långkroppen skulle gå av, men han är nog ganska spänstig även fast han inte är purfärsk längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0