Jag hör röster...

... i mitt huvud när jag inte bloggar! Rösten är skrämmande lik min moster... Som säger att det är så tråkigt när det är samma överskrift som dagen innan. Jag förstår inte...

I går var det träning igen. Jo jag känner mig som en elefant i en porslinsaffär när jag kommer dit. Det är inte mitt rätta element att yra på bland träningsmaskiner men jag blir väl van och förhoppningsvis lite smalare så att jag slipper att dra in magen när det är andra folk där.
Jag tycker att det är riktigt skönt att stå och kämpa, när det blir riktigt jobbigt så börjar jag och Malin prata om framtidsdrömmarna om hur fin vi kommer att bli när vi har nått våra mål.
I morgon är det dags för lite skaka rumpa igen!

Idag har det varit en riktig städdag. Bytt rent i sängen, dammtorkat, dammsugit, torkat golven, vattnat blommor, pysslat om lite och tvättat några maskiner.
Det var inte helt lätt idag.. Hobbe är ju alltid med när jag dammsuger så han är jag van vid men sedan var det någon som åkte i sin vrålåke och försökte ta både dammsugaren och skurkäppen! Hon är ju för go när man ser hur hon laddar med småbenen och tar sikte på sitt mål.

Nu sover Minnah sött i sin säng, Hobbe och jag myser och skall strax också bädda ner oss medans mr A är på innebandyträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0