Julen ibild...

... Det blev mest foton på Minnah och hennes första jul.



Sara dansar sååå fint!

Signe fick massor av julklappar

Mys med pappa


Minnah myser i mormors knä i pakethavet


Öppnar paket i farmors knä

Det är inte lätt att hålla sig vaken ibland. Tidsomställningen mellan Californien och lilla Sundsvall är inte att leka med. Men jag är så glad att min kära kusin är hemma igen!

Nyårsafton firade vi hemma hos oss med ett mycket trevligt besök av Anneli och Tomas. Vi åt kanongod mat och hade supertrevligt. När jag kikade på klockan så passerade den 05:00 och då fick vi alla halvpanik till sängarna! Min superkompis var så otroligt snäll dagen efter... Hon tog med sig familjen och kom med pizza... åt och åkte hem igen! Tack Anneli för att du finns i mitt liv!!

Minnah med hennes gudmor


Förrätt

Varmrätt... serverades med klyftpotatis och en god sallad

efterrätt

Nu är det nytt år med nya möjligheter. Till veckan skall jag och Malin börja träna på riktigt. Nu skall min Baloo kropp bort! Jag tror att det går lättare när vi är två.

Natten till idag var det junior VMfinal i hockey. Matchen började 02:00 och morsk som man är så tänkte jag göra mr A sällskap i soffan. Jaja lite svinn får man räkna med när det är natt, jag hasade mig upp lagom till tredje perioden, lessnade på att det inte blev några mål så jag struntade i förlängningen och lade mig igen. Japp så intresserad är jag när jag måste välja mellan sport och säng. I morse låg Minnah i sängen och mysde, Mr A drog jättesnarkningar och när jag väckte honom vid 10:30 så var det som att trycka på play, han pratade om hela matchen ifrån början till slut, kommentatorerna, målet, intervjuer mm mm! Å vilket morgonmys!!

Idag följde jag och Minnah med Mr A på innebandy. Granlo BK mötte Team Thoréngruppen och det slutade med vinst för hemmalaget.
Minnah hade så mycket att kika på så hon somnade ifrån allt oväsen till slut.


Gulligumman!

Minnah försöker med allt hon kan för att ta sig framåt på golvet, hon blir arg som ett bi när kroppen och hjärnan gör olika saker



Det är sååå kul att äta frukost nu när Hobbe har lärt Minnah hur hon skall stirra på maten! Två likadana tiggmonster även fast de båda nyss har fått frukost!


Si sådärja... mer hade inte jag att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0