Lördagsmys

I går skottade jag gården istället för att träna så i morse bar det av till gymmet. Det blev fem kilometer på löpbandet varav lite drygt två av dessa joggade jag. Allt kändes bra i benet som jag trampade fel med, lite öm i knäet bara. Sedan åkte vi till birsta en sväng och köpte färg till lilltoaletten. Nu är vi hemma efter lite lördagsmys med tacos hos svärföräldrarna, jättetrevligt måste jag säga. Under kvällen har jag känt att mitt knä har blivit mer och mer ömt och nu går jag och haltar. Fan vad irriterande att detta skall hända nu när jag har kommit igång med projekt minska kroppen! På måndag blir det nog att fokusera på att träna överkroppen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0