Nya tag!

Idag fick jag rå om Ebba och Amanda en timme själv medans Anneli körde hit skotern. Det är mysigt att få umgås med de små liven utan deras mamma i bland. Då finns det tid att sitta på golvet och leka lite.

Idag har Minnah varit ett riktigt bustroll hela dagen. Bara skratt och bus... nu ligger hon i sängen och pratar och skrattar, inte alls en tanke på att sova.

I morgon blir det en mysfrukost med syrran och hennes barn. Det känns som en evighet sedan jag träffade dem.

På eftermiddagen blir det nya tag för min balookropp!! Japp här skall det skakas rumpa! I morgon börjar jag och min halsyster att träna. Min kropp lär vara i chock ett tag framöver men jag vill verkligen gå ner i vikt och vara nöjd med mig själv. Just nu blir jag äcklad av att se mig naken i spegeln och jag kan inte klä mig på det vis som jag egentligen vill. Jag skäms för min kropp och vill bara dölja den
Mitt mål är att gå ner nästan 15 kilo men jag har mina små delmål på 5 kilo. Mina största komplex har jag för mage och överarmar så jag hoppas att dessa minskas iallafall.

I morgonbitti väger jag in min startvikt inför träningen... (innan frukostbuffén med syrran)... Nu skall jag ta det riktigt seriöst. Inte någon skräpmat eller kvällsfrossa förutom en dag i veckan och jag skall träna tre dagar i veckan varav en dag blir simning och resten styrketräning.

Wish me good luck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0