På g!

I går var det träning som stod på schemat. Det var riktigt skönt att köra slut på kroppen. Jag stod 45 minuter på löpbandet samt att jag tränade med lite maskiner. Svettades så att det droppade ned på mitt linne!
Väl färdig så kändes det som att jag nästan skulle få krypa sista metrarna till bilen, min kropp var helt slut.

Jag trodde att jag skulle få träningsvärk i hela kroppen men jag fick bara lite ont i armhålorna... ja jag vete fasen hur värken hamnade där!
Idag blev det sallad och en italiensk frittata till middag. Vi skall försöka få i oss lite nyttigheter samt undvika ris, potatis och pasta några gånger i veckan, det skall visst vara bra säger folk.

I morgon blir det träning igen och jag hoppas att jag kommer helskinnad därifrån då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0