Premiär!

I fredags fick jag träna själv. Det gick ju bra det också men inte alls lika roligt. Men när man har kommit hem och duchat så känner man sig jäkligt duktig!

I går var det Minnahs premiär på min favoritrestaurang Saffran! Vi åt tapas och Minnah gillade de spanska köttbullarna i tomatsås. Hon är så snäll att ha med sig plus att det är så mysigt att ta henne till nya platser som hon får utforska.

Imorgon rullar den nya veckan på igen och det är ju egentligen i morgon som jag skall väga mig men jag var så nyfiken igår så jag ärtade upp på vågen och jag har gått ner ett kilo! Vissa kanske tycker att 1 kg på en vecka är lite men jag är helnöjd, huvudsaken är att det går åt rätt håll. Jag skall mäta mig i morgon också för det är den exakta vikten jag skall gå efter.

Nu är det dags att puffa till kroppen inför en tripp för att se Granlo BK möta Balrog i innebandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0