Resumé

I onsdags när jag skulle träna så kände jag mig stressad så det första joggingsteget på löpbandet resulterade i ett snedsteg så nu har jag ont i fotled och knä. Vad le man kan bli!
Idag blev det träning i form av att skotta gården så i morgon tar jag en tripp till gymet innan intagandet av frullen.
Nu är jag helt inne i att jag skall gå ner i vikt och verkligen ta ut mig helt när jag tränar. Nu skall herr våg visa resultat!
I går när jag skulle lägga mig så var det ett kuvert under min kudde ifrån Mr A. var det en resplan. Hotellrum, barn och hundvakt och lite aktiviteter i form av middag på Koh Phangan och RAW Comedy är bokad i slutet av februari i Stockholm! Han är ju bra go den där Lången!


Helskön restaurang som är ett måste när jag är i Stockholm. Ligger på Skåneg 57, södermalm



Yes! De som kan humor!!!

Guuud vad jag längtar!!!


Min underbara dotter är så underbar. Nu på dagarna är det full fart på det lilla livet och i kväll tog hon sina första kryptag!






Fredagsmys

I gårkväll avled en kär kollega som jag har arbetat med i många år. Efter en kort tids sjukdom gick han bort. Livet kan verkligen få ett absurt slut. Kanske skall man tänka mer på att leva och inte ta vardagen förgiven, för man vet aldrig hur länge ens liv varar.
Vila i frid min kära kollega, du kommer att vara saknad...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0