Vår dag


I morse när jag kikade ut så insåg jag att det hade kommit en hel del snö. Det var så vackert på träden, solen sken så fint... ja allt såg så fint ut tills jag sänkte blicken och insåg att jag måste skotta! Men när jag väl hade skottat och hämtat in ved (före 10:00) och gjort en frukost bestående av smoothie och en macka så kände jag mig väldigt nöjd över dagens insattser så här långt.
Resten av dagen gick åt till att leka med Minnah och den stående punkten varje vardag: "Hem till gården"

Mitt på dagen slumrade jag och Minnah till lite på soffan och för engångs skull hade jag glömt att låsa dörren. Jag vaknade av ett ryck när jag hörde dörren smälla igen och någon var inomhus! Det var förtidigt för mr A att komma hem så yrvaken med en frisyr som gud glömde småsprang jag till dörren... där stod syrran och log!!! Fasen vad rädd jag blev!!!

Mr A är på träning och Burre sover. Hon och jag badade tillsammans förut och lekte med badankor så hon blev alldeles färdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0