Vägningsdag!

I morse var det dags igen. Vågen stod där redo och jag var lite nervös för jag vill ju se bra siffror.Jag slet häcken av mig förra veckan. Joggade på bandet tills jag höll på att ramla av.... men va faaaan... -0.4 kg!! På Biggest looser säger dom jämt att andra veckan inte medför så mycket viktminskning så jag får ha det i huvudet och kämpa vidare. Fasen vad besviken jag blev på vågfan. Den här veckan skall jag pressa mig mer och tänka mer på vad jag stoppar i munnen för på måndag SKALL jag se bra siffror på vågen. Jag pratade med mr A efter min vägning och han tyckte att det var helt okej eftersom jag har nästan gått ner 2kg på 2 veckor, men jag blev missnöjd. Minnah har haft en släng av sin kusin Sara idag tror jag. Hon är överallt på samma gång och är hur busig som helst! Nu ligger hon helt däckad i soffan... Jag längtar tills i morgon. Då skall jag, Minnah och Anneli luncha på Saffran och sedan ta en liten shoppingtur! Mys med bästaste tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0