Det droppade...

.. om mig när jag kom in efter morgonens PW i spöregnet. När jag gick ut så duggade det lätt men när jag hade kommit en kilometer så vräkte det ner. Skam den som ger sig, det var bara att höja volymen i öronen och traska vidare. När jag väl kom in så började mr A att skratta åt mig och sedan fortsatte han "När jag och Minnah låg i sängen så tyckte jag att det dånade mot taket, fasen vad det regnade. Sedan kom jag på att du var ute och gick! Hahahaha" Han är en jäkla retsticka den där. Härromdagen sa han "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" när jag skulle ut.
Jag hoppas verkligen inte att det regnar på morgonkvisten för jag skall ut varje morgon.
 
Jag hittade en fin bild på Signe när vi var på cirkusbesök
 
Idag var jag i trädgårdslandet och plockade lite till middagen. Det är så mysigt att gå ut och plocka istället för åka till affären...
Jag måste säga att jag är lite stolt att jag har lyckats. Det är första gången som jag odlar något.
 
Mamma är riktigt duktig på blommor och på att påta på i trädgården. Jag har alltid trott att jag inte har ärvt den genen... I våras hade jag ingen aning om vad jag skulle göra med mina rosor så jag tog sekatören och klippte ner allt... Nu har dem blivit så vacker, kanske har jag lite gröna fingrar ifrån mamma ändå
 
Till sist... dagens middag satt som en fläskläpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0