Egentid

Medans mr A skjutsade hans dotter Tova på träningen, åkte till plantagen för att köpa gräsfrö och slutligen hälsa på hans föräldrar så passade jag på att vara hemma helt själv för att fixa lite hemma. Jag må ju säga att man hinner mycket när man är själv... Två tvättmaskiner körda, en diskmanskin, dammsugat, torkat golven och nu står två plåtar med nygräddade kanelbullar och svalnar.... och det doftar så gott! Varför kan jag inte bara sitta och ta det lugnt när jag är själv utan lilla Minnah? Men det är samtidigt skönt att få lite gjort.
 
Nu blir det Allsång på skansen och en ljummen bulle med ett glas mjölk

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där är ett fenomen som drabbar alla småbarnsföräldrar (mammor :P)! Som om man på nå vis får dåligt samvete för att man passar på att slappa lite! Å andra sidan så har iaf jag blivit så att jag uppskattar att städa, dona och greja när jag vet att jag får göra det i fred! :P

2012-07-10 @ 21:11:38
URL: http://fenixcharisma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0