Inte helt bra

Även denna dag gick i slowmotion. Det blev vaken och vila skiftandes med besök på damernas mest hela dagen. I morgonbitti blir det ett samtal till vårdcentralen för nu är jag less på att må så här.
 
Mr A fick åka på affären... Han kom hem med lite fotbollsgodis, det märks att han gillar choklad...
Och till detta så blev det...
Jag vet någon som njuter av semestern och fotbollsfinalen. Tyvärr så gick jag med på att kika på fotboll i kväll. Det är ju trots allt final så det är bara att bita ihop.
Italienska målvakten ser fortfarande lustig ut med hårnålar.
 
Idag gick Minnah flera steg mellan mig och Mr A. Det bara släppte för henne och hon är så duktig!
Här kommer lite bilder ifrån den gångna veckan
Burre älskar melon, precis som sin mamma!
Burre har blivit stor tjej nu, hon kan sitta i en stol bredvid mormor och prata. Undra vad hon säger för spännande?!
En vacker sommardag, då passar vi på att utforska cykeln som Minnah fick av sin moster med familj.
 
I morgon spelar det ingen roll hur dålig jag är. Om jag så skall hasa mig fram på armbågarna så skall jag på cirkus med min systerdotter Signe.
Det var så länge sedan som vi umgicks och nu skall vi riktigt mysa på rad ETT!! Bara hon och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0