sockervadd och mys

Jag och Signe hade riktigt mysigt på cirkusen. Vi satt längst fram och såg allt jättebra. Visst, det var inte en så stor cirkus men det räckte för oss två.
Signe fick välja allt hon ville ha i godisväg... Det blev blå sockervadd, en stor hatt med popcorn och coca cola. Hon såg verkligen nöjd ut!
Det fanns kameler, hästar, lamer och illrar... Killen på bilden är 13 år och var jätte duktig. Den lättklädda tjejen var också jätteduktig när hon gjorde allt som inte jag kan göra på marken, i luften!
 
I måndags var jag hos doktorn eftersom jag har mått så dåligt. Proverna visade att det inte är något fel... Konstigt att må så dåligt när man är frisk kan jag tycka. 13 juli skall jag till doktorn igen för att göra en utredning på magen som har krånglat i många år. Vi får se hur det går.
 
Härromdagen var jag, Minnah och mr A på en "liten" shoppingtripp. Förutom massor av kläder på rean så gjorde vi ett riktigt fynd, en parasoll inkl allt för 500kr. Ordinarie pris brukar vara lätt över 1000..
Inte illa!
 
Enkel men mysig middag ute på altanen
I går morse när jag tog min dagliga PW så var det helt vindstilla... så vackert
Minnah gillade grädde till våfflorna idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0