Ur mitt huvud

Dagarna rinner iväg och ibland känns det som att jag bara irrar omkring och vet inte riktigt vart jag skall börja. Det jag vet är att mina dagar börjar med en timmes promenad runt byn och det tullar jag helst inte på, jag vill verkligen inte missa någon.
 
Det är sju dagar sedan som jag bloggade... sittandes med att försöka klura ut vad jag har gjort den senaste veckan så beslutade jag mig att ta en cigg istället.
I fredags var jag till doktorn angående min mage. Jag fick ta olika blodprover samt att jag fick en remiss till sjukhuset. Jag hoppas att det visar något så att jag får ett svar någongång. För visst skall en 34 årig tjej klara av att ta promenader utan att få så ont att jag inte kan ta ett djupt andetag och måste sakta in på tempot? Jag vägrar att ge upp promenaderna men det är inte skönt att gå med smärta.
 
I lördags var vi på släktträff i Sannan (Östavall) med mr A:s släkt. Alla är så lättsamma och även fast man inte träffa dem så ofta då många bor i Stockholm så känns det som jag har känt dem länge. Vi var 28 stycken och alla med strålande humör.
Vi hade lite otur med vädret eftersom det kom några skurar men det kunde ha varit värre så jag klagar inte.
Min släkt på mammas sida träffas ofta men när jag är i Sannan med lången så tänker jag att det skulle vara skoj om vi hittade på något. Bara träffas, äta lite, spela kubb, brännboll mm... en riktig slappardag med nära och kära...
Det slutar väl i att man får dra hem token hit på nått skoj :-)
Lite vackra vyer i Sannan... och lilla familjen såklart
 
I fredags fick Minnah en docka av sin mormor, hon älskar verkligen den..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0