Dagar som har gått och dagar som kommer

Jaha, då var det ett tag sedan igen då. Fy på mig!
 
Det har hunnit att vara midsommar, soliga dagar, långa promenader och ja... lite ditten och datten med andra ord.
 
Mitt magont kommer och går lite hur det vill. Jag har bestämt mig att ringa doktorn men jag glömde det idag, i morgon blir det.
På midsommarafton åkte jag och hämtade Linda och hennes lilla familj, hon stannade tills på midsommardagens eftermiddag. Det var mysigt med en inneboende... Få lyssna på Dimons småtassar, ha sällskap av Linda och Lykke på morgonpromenaden och att bara sitta och surra i solen.
Mr A:s kompis Foppa och hans familj kom på middag så det var en trevlig middag men den blev lite sen och jag hade hoppats att hinna duka lite finare. Mitt i stressen så fick jag ont i magen och det var inte direkt skönt för det kändes som någon hade stuckigt en kniv i magen på mig.
Både Mia och Foppa är jätte mysiga och jag hoppas att vi börjar umgås lite oftare än vad vi har gjort. Lättsamma som tusen!
 
Mammas lilla hjälpreda i köket!
Här sitter Mr A och vilar i solen
Linda och Lykke
Lykke är ju så söt!
Världens goaste Minnah på upptäcksfärd
 
I bland kan jag tycka att det är tråkigt att promenera på samma ställen, men då jag hade denna tanke senast så lyfte jag blicken för att inse att det är fin natur som jag omges av varje dag.
 
Idag har vi bestämt oss för att det blir en husvagnssemester tillsammans med syrran och Eva med familjer! Jag längtar såååååå mycket! Jag ser framemot att få se Sverige i sommaren med människor jag gillar mycket. Jag hoppas att det regnar någon natt så att jag får somna till ett smattrande ifrån taket. Tänk att min underbara dotter skall få åka på sin första av många husvagnssemestrar!!!
 
I morgon blir det en tur till IKEA för en frukost med Linda och Lykke... så jäkla gott och man ät mätt fram till middagstid.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0