Det surrar i huvudet...

... av allt oväsen av fotbollen... tydligen skall detta vara på tv:n hela juni. Kul, jäkligt kul.. har lust att spränga tv:n redan nu så hur skall detta sluta?

Idag blev det bullbak för mig och Minnah så att vi har något hembakat att bjuda på när hennes stora dag närmar sig med stormsteg. Ett år har redan gått sedan jag träffade min underbara goburre som jag inte kan få nog av för första gången. Nu vet jag vad äkta kärlek är.

I dag kom Dennis och Dennis och hälsade på. Min kusin Dennis och hans sambos bror. Den sistnämnde hjälpte oss med lite elfix, mycket bra blev det. Kusinvitamin Dennis var visst "kontrollant" :-) Han kollade så att allt stod rätt till (dvs fika, leka med Minnah, och hålla mig sällskap medans vi kikade när andra jobbade) Båda Dennisarna får högsta betyg i utfört arbete. Min kusin är verkligen en mysig människa, man blir liksom glad av honom.

Hoppsan, nu blev fotbollen lite spännande... Chippen kom in på planen, han är ju söt!

Jag tror att min blogg kommer att bli uppdaterad oftare nu under juni med tanke på tv-utbudet kvällstid :-)

Nä jag tror att jag gör som Minnah, myser ner i sängen och somnar sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0