Manligt?

Jaha... här sitter jag i soffan, men vad får jag se på? Jo, fotboll... suck. Men vad ser jag?? Italiens målvakt har hårnålar i håret! Hahaha jag tror jag dööör. Undra om han känner sig manlig när han struttar omkring där med hårnålarna..
 
I gårkväll blev jag jättefrusen så att jag sov med tjocksockar, nattlinne, täcke och filt. Idag har jag också känt mig hängig och ingen ork alls. Men till mamma och hennes lasagne tar man sig alltid, även om det skulle innebära att krypa. Efter en kväll med mammamys så känner jag mig bättre. Dom jag har sagt förut, vad vore livet utan mammor?
 
Nu har mr A gått på semester, 10 veckor blir han hemma. Undra hur mycket damp han får? För mig innebär det att mina vilostunder är förbi.
 
Nä nu är det dags för besök hos sängen... Jag saknar min Hobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0