Livet

Dagarna går, nätterna går... det mesta tickar på här i livet och ibland är det svårt att hänga med. I bland funderar jag på vad jag vill här i livet, hur jag vill leva det och hur jag vill att det skall se ut i framtiden. Livet levs bara en gång och då vill man känna sig tillfreds med det.
I bland är det svårt att hitta balansen... Ibland är det svårt att bara vara människa.
Att känna sig avslappnad inombords är nog en konst.

I lördags var jag på vårfest med jobbet. Jag hade riktigt trevligt och jag tror att jag behövde komma ut lite och bara slappna av.


Lilla gullifju är så duktig på att gå.


Idag har jag och Minnah varit hos mamma och Svenne och ätit grillat. Mr A skulle ut med ett gäng grabbar och kika på fotboll. Det kanske syns att Minnah sitter på hörnet och tar deras uppmärksamhet

Burre visar magen för Svenne

Även Svennes dotter, Malin, var med på middagen också.

Nä, det kanske är dags att hoppa i säng, slappna av och bara höra Minnahs andetag. I morgon är det träning igen. Mr A har lagt upp träningsschema för mig. Jag kan ärligt säga att det är skiiitjobbigt, jag tar verkligen ut mig varje dag. En vilodag i veckan fick jag. Yeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0