Det var länge sedan nu..

.. som jag skrev här. Dagarna rusar förbi så snabbt att jag knappt hinner att blinka.

I fredags hade jag en riktig mysdag. Jag och Minnah for och hämtade en barndomskompis och hennes dotter för att umgås lite. Vi började med Ikeas frukost och sedan några timmars promenad runt om i Birsta. När jag kom hem var det bara att ge Minnah mat för att packa om väskan och åka och gratta min kusin i efterskott på födelsedagen. Vi kom hem strax före 20, så ifrån 08:30 på morgonen var jag och Minnah hemma i 45 minuter! Fullspäckad dag med andra ord, men trevlig.

I dag har jag chockat mig själv! Anneli kom för att hjälpa mig att göra smörgåstårta inför morgondagen. Som vanligt så är Anneli så snäll att hon skickade iväg mig så att jag fick träna! När jag kom hem hade hon gjort alla ingredienser och förberett allt.... smidigt som fasen... Ding ding här glider kingen in!!!
När hon och hennes småkryp åkte så var det dags! Baka kanelbullar stod på schemat. Jaaa jag är 34 och har aldrig bakat kanelbullar, jag har resonerat att andra gör det bättre än mig. Men helt otroligt, mina blev också goda! Opps det haglar vuxenpoäng här!!


Snygga va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0