Här händer det mycket!

Under den här veckan har Minnah fått en till tand, så nu har hon tre stycken. Hon har även lärt sig att krypa jättebra! Vår stora flicka kan till och med hasa sig upp stående när hon tar tag i mig i sängen. Sist men inte minst så har hon böjat äta macka också, och det tycker hon är jättegott. Fasen vad det går fort!


Den här bilden fick jag av mamma förra helgen. Den är ju så fin!

Minnah äter macka med en riktig tigermin!

mammas goding ligger och sover...

Ja, sedan har vi ju det här med invägningen i måndags... Satans våg, tydligen hade jag gått upp ett kilo. Så jäkla mycket åt jag och drack jag inte i Stockholm.
Nya tag och nya förhoppningar tills på måndag.

Nä nu blir det lördagsmys med la familia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0