Lite promenad och lite bitch!

Idag packade jag och Minnah in oss i bilen och åkte till syrran för att ta en promenad med en av deras hundar. Mysiga Onschi har åkt på semester så det var bara Ture hemma... Camilla sa att han var lite jobbig att gå med, men helt allvarligt? Finns det bokstavskombinationer för hundar så har han alla! Han är jättemysig och glad men han lever nog i sin bubbla där det bara är bus,pip och han! Lite konstig är han för han går och pratar hela tiden... piper och ibland skäller han till lite tyst, rätt som det är så ligger han i diket och rullar! Vipps så har han lite hästbajs i munnen som han hittade efter vägen och nästa sekund går han in i barnvagnen! Haha han är ju bra charmig!



Snygging! I´m little bit in love

När vi kom hen så laddade jag med en cigg och onda tankar. Vi beställde en säng till mrA:s dotter i början av februari och sängen har lyst med sin frånvaro. När jag ringde dit fick dom först veta hur missnöjd jag var som kund, sedan fortsatte jag att mala på tills mansrösten avbröt mig "sängen kom igår så det är bara att hämta den" Han trodde nog att jag skulle vara glad då men icke! Då påpekade jag att vi inte fått något sms om det som det var lovat så han fick be om ursäkt på den punkten också.. Han fick även skaka fram en släpvagn tills idag på eftermiddagen. Jag lär inte vara favoritkunden men va fan... Det skall väl inte ta nästan 2 månader att få en sängstomme som man blev lovad på 3 veckor. Någon måtta får det vara!
Dom får tycka att jag är hur bitchig som helst, det struntar jag blankt i.

Min underbara dotter har toklekt idag och jag har härjat med henne så att hon kiknat i skratt. Så här blev resultatet.


Min mamma vet verkligen vad jag gillar. Sist hon kom så fick jag vackra tulpaner. Jag blir så glad! Jag älskar att ha fräscha blommor på bordet. Tack min älskade mamma!!


I morgon skall jag och Minnah umgås med en barndomskompis och hennes dotter. Vi börjar på IKEA och deras frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0