Man är väl PRO

Magnus Betérs show var som vanligt bra, men inte lika bra som sist. Men han glänste, var rapp i käften och påläst så jag var helnöjd.
Efter showen gick vi på en mini pubrunda (dvs 2 pubar) och när vi gled in på den sista så var det herr Betnér den första jag såg! Där satt han och sippade ur ett glas... ett par bord ifrån. Jag tog ingen bild eller något för jag tycker att man skall respektera kända människors privatliv men jag kan säga att det kliade i fingrarna! Där stod jag och rökte bredvid honom och sa inte ett ord!





Jaha men vad hände sedan? Jo vilka partydjur vi är.... 23:30 låg vi toktrötta i sängen! Men vi hade en trevlig kväll så både jag och mr A var nöjd. Kl 08:30 satt vi på frukosten och var pigga... Jaja.. lite PRO får man räkna med när man i vanliga fall lever ett lugnt familjeliv. Orken fanns helt enkelt inte för att flänga runt på stan.

Vårat rum
Det var tomt utan lilla Burre så vi åkte till henne lite tidigare än planerat. Å vad glad hon blev när hon såg oss öppna dörren!

Dockebarnet tar sig fram fort nu




Måndag=invägning.... jo gud vad skoj... jag står på exakt samma siffra som förra veckan även fast jag tränade 4 gånger förra veckan... Gud så motiverande!!! NOT

Kommentarer
Postat av: elleonora

Ett tips... Väg dig en annan dag är måndag. Då kan man unna sig något litet på helgen och fortfarande hinna träna bort de med gott samvete. :) därför väger jag mig en gång i månaden för att inte ångesten ska få mig att vilja lägga ner allt och dö.

2012-03-14 @ 13:36:25
URL: http://nattstad.se/elleonora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0