Vår!

I morgon är det två månader som Hobbe gick bort. Jag saknar honom så otroligt mycket. Det är så tomt utan honom, jag känner mig naken... det fattas något. Jag älskar dig min vän.

Min födelsedag var riktigt trevlig. Tack alla för att ni förgyllde min dag. Inte nog med det, mina bullar blev tydligen bra för alla åt med normala miner!

Både jag och Minnah är förkyld, nu börjar hon att bli bättre men jag känner mig lite kracshad. I går när mr A kom hem så var jag tvungen att vila... i tre timmar! Och jag sov ändå hela natten. Idag känner jag mig feberfri men är tung i kroppen och snuvig.

I helgen är det tänkt att jag skall orka med att fixa lite hemma på tomten. Kratta och fixa lite vårfint men jag får se hur mycket ork jag har. Men ikväll är det Let´s dance för hela slanten... Inte vet jag, men Marcus Shenkenberg i trikåer på en fredagskväll är väl inte heeelt fel?!

Det är härligt med vår i luften. Fåglarna kvittrar, snön försvinner och vi har en ekorre på tomten. Nu vill jag bara att vi skall fixa uteplatsen och att det skall bli lite grönt ute så att jag och Minnah kan äta frukost ute på gräset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0