Arbetsveckan är snart över!!

Igårmorse var det bara att pallra sig upp även fast John blund hade slagit något hårt i huvudet på mig.... Väl färdig så var det dags att hämta en facklig kollega och sedan köra ner till Stockholm och medverka i en konferens .
Jaha, då var jag så dum att jag fuskade med maten och åt med laktos i... Det gick bra ett ganska långt tag, när jag låg i sängen och kikade på tv så kom dommen... Där blev jag liggandes med en krampande mage, gåshud och mådde pyton. Efter någon timme så somnade jag men vaknade efter en stund av mardröm. No more laktos för mig!
Idag har vi haft en lång dag och nu känner jag att mr blund sitter och pickar mig på axeln. I morgon får jag äntligen träffa min älskade dotter igen, å vad jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0