Då är det återigen vardag

Igår arbetade jag sammanlagt 13 timmar och idag blir det ca 10 timmar. Ja det är lika bra att hoppa in i vardagen med en kalldusch. Efter en timme på mitt ordinarie arbete så kändes knappt semestern av alls. Tragiskt...
 
I går var det även dags för Minnah att återgå till vardagen. Det var inte helt lätta att lämna henne. Hon kramphöll i mig, grinade och sa "vill inte, vill inte!!" Fyyy vad det gjorde ont i mammahjärtat... Jag åkte därifrån med tårar i ögonen. Men hon hade lekt och haft roligt när jag åkte. Idag var det också en liten fröken som hellre ville vara med mig men det gick lättare än igår.
 
I lördags var jag och min underbara vän Anneli först och åt och sedan tog vi en runda på stan. Tack Anneli för en jätteskoj kväll!!! Det var riktigt härligt att sitta och surra, äta och sippa på en godrink. Synd bara att jag var tvungen att stiga upp med Minnah i ottan dagen efter för det var visst någon annan som skulle sova...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0