Jamen fy på mig...


 
.. vad dålig jag har varit på att uppdatera! Eller hur Inger?!
Vår minisemester i Stockholm var kanon. Som alltid när jag åker dit så vill jag stanna kvar... En vacker stad som jag trivs mycket i.
Det har varit avkopplande dagar med shopping, båtturer, pride och dejt med min vån som bor där nere.
Pridetåget var som vanligt suveränt och det blev över hundra foton.
 
Nu är det sista veckan av semestern och snart börjar allvaret i gen, jag längtar inte. Vart tog sommaren ivägen? Nu känns det som höst med regn och kyla... Fyyyy
 
Jag skrev om en diet jag kör, kan säga att det går ganska bra. Det blev uppehåll i lite över två veckor men nu kör vi igen. -3kg och -3cm runt midjan på en vecka. Bra Jessica bra Jessica!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är jätteduktig! Kämpa på!

2013-08-13 @ 22:47:40
URL: http://tvapojkar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0