Onska!!

Vem vill mig något ont nu då? Vaknade i natt och kallsvettades, somnade om och steg upp för att åka till jobbet. Jag kände mig inte riktigt kry och nu några timmar senare så har jag ont i halsen, frysen och snorig. Fasen vad jag blir less. Det sista jag vill nu är att bli sjuk.
Jag slarvade lite med penicillinkuren så nu ska jag knapra i de sista pillren för att inte få tillbaka halsflussen lagom till jul.
 
Idag ska vi fira kusinvitamin som fyller år. Det ska bli skoj att se deras nya lägenhet som dom har renoverat i massor! Vid nyår får vi tillökning i släkten, å vad mysigt!!!
Dennis och Agge kommer att bli så mysiga föräldrar och jag är så glad för deras skull. (och avis)
 
 
                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0