Uppe med tuppen!

Jag skulle ha varit föräldraledig över jul och nyår... Det sprack kan man säga. Det blev vård av barn måndag-torsdag och ett extra skift på jobbet i dag pga sjukdom. Bättre lycka nästa gång liksom.
 
Av någon konstig anledning så har förkylningar en förmåga att sätta sig på min röst nu  mera...  Just nu låter jag som en sliten whiskey drickande och inrökt 60+ som har haft ett blött liv.... Jaja det är ingen mening att klaga för Minnah är på bättringsvägen och jag mår bra förutom rösten.
                                                         
                                                                                       
 
För ett tag sedan köpte jag el elcigg. Den fungerar jätte bra men jag måste erkänna att jag har varit dålig på att använda den. Bättring på den biten!! Fördelen är att man slipper att få i sig alla gifterna, man luktar inte askkopp och det är en bit i rätt riktning att sluta röka.
 
Måste ju ta upp det här med bakningen... Lussekatter, nja det kommer inte att hända igen.... men däremot så gjorde jag saffransskorpor för några dagar sedan och dom blev goda. Så nu vet jag vad jag ska göra och inte göra.
 
 
                  
 
                                                                   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0