Mys torsdag

I början var det meningen att jag och Minnah skulle umgås med Anneli och hennes lilla Ebba, men Ebba var sjuk så där stod vi i morse nästa helt färdig för en liten runda på birsta city. Jag kom att tänka på en annan kompis och hennes lilla dotter och det slutade med att bi fick sällskap.
Minnah gillar att studera Lykke har jag märkt. Lykke är lite mer utåtriktad och inte alls blyg mot någon...
Jag hittade några riktiga fynd på rean. Ett par skor till Minnah och stövlar till mig. En tunika till mig och en mössa till Minnah, jämnt fördelat med andra ord!
Minnah blev riktigt nöjd med mössan och hade på sig den hela kvällen.

Minnah är så stolt över att kissa i pottan, nu är det tre gånger totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0