Mysonsdag

Idag har vi umgåtts med gudmor Anneli hela dagen. Vi började på stan och fortsatte sedan lite norrut för shopping. Det är alltid lika avslappnande och trevligt att umgås med henne och Minnah tycker likadant.
När det blev ebb i kassan så gjorde vi kväll och åkte hem!
Alla hjärtans dags presenter är inhandlade så nu kan vi slappa i morgon förutom när vi ska till dagis en sväng.

Nu har jag läst färdigt alla tre femtio nyanser- böckerna och jag måste säga att fasen vad tomt det blev. De är klart de bästa böcker som jag läst och jag saknar mina avkopplande besök i min bubbla med mr Grey och miss Steel. Jag hoppas att det kommer en bok till... Gud vad jag hoppas....åh vad jag hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0