Semester

I måndags kom vi hem ifrån Teneriffa där vi var i två veckor.
Vi hade riktigt bra väder och det var superskönt att stänga av världen ett tag.
Min kära dotter imponerade som vanligt..Gudomligt snäll på tågresor, väntan, flyg, väntan mm
Hon blev dock dålig i två dagar med feber som var över 40grader, men blev strax frisk igen och tillbaka med sitt goda humör.
Hon hittade sin favorit på hotellet... Lollo! Det är en av vings maskotar.
Hon pratar fortfarande om Lollo och det lär hon göra ett tag framöver!
Minnah gillar sin faster "Titti" och lekte gärna med henne.
Detta är helt klart bäst boken som jag har läst på väldigt länge. Perfekt strandläsning!
 
Detta var ett väldigt lite urval av foton, det blev närmare 400 bilder under dessa två veckor!
 
Nu har vardagen börjat sin stilla lunk igen. Snart börjar jag att arbeta igen så de här dagarna ska jag njuta med Minnah varje minut.
18 februari är min första arbetsdag och det är med delade känslor, men jag är väldigt tacksam över att jag får börja med dagskift så att jag får vara med Minnah på kvällarna.
Minnah börjar på dagis 4 mars så det blir ett ständigt pusslande för att få dagarna gå ihop.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0