Sömntuta!

Klockan är nu 9:35 och jag ligger i sängen och väntar på att Minnah ska vakna. Hon kan konsten att sova och jag lovar att jag klagar inte! En stor eloge till min syster som är uppe varje natt och ändå klarar av vardagen. Hon sover inte många timmar i sträck, skulle det vara så för mig så skulle mitt smeknamn nog vara bitch...

Idag är det tvättning, städning och jogging som står på schemat. Inte en helt rolig dag men det behövs.

Jag håller på att rensa ihop gamla leksaker och kläder som är fräsch och hel för att ge dem till behövande i Sundsvall, är det någon som vill haka på så är det bara att hojta till. Alla har vi kläder liggande som inte används eller leksaker som bara ligger. Vissa barn i vår stad har knappt något att leka med, andra har knappt kläder till sin familj. Alla kan göra något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0