Tiden går... Tick tack

Jul, nyår, hundvakt och ryggont.. Tiden går fort och jag hann med mycket på den tiden!
Julen var jättemysig och det riktigt lyste om Minnah när hon öppnade paket. Tack så mycket alla ni för alla fina julklappar.

Nyårsafton firades hos bästa mamma och det var riktigt trevligt förutom att Minna hade lite ont i magen och inte kunde sova riktigt. De första dagarna på året så hade vi sällskap av syrrans ena hund. Det var så mysigt att höra småtassar i huset igen!!

Jag lägger ut lite bilder på allt så fort jag startar datorn... Måste erkänna att jag har varit segstartad med bloggen det här året och det har jag fått höra såklart :-)

Nu ska jag fortsätta att mysa i soffan och smygäta cheesballs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0