En helt vanlig fredag..?

Jag sov till 12 efter nattens arbete, när jag steg upp insåg jag att det var kanonväder. Äntligen hade sommaren kommit tillbaka!
I natt sover min kära dotter hos farmor och farfar eftersom att dom ville mysa med henne. Hon packade väska själv med leksaker och var så glad. Min underbara dotter, Gud vad jag älskar henne.
Jag och mr A passade på att handla lite och köpte med oss hämtmat hem.. På väg hem så doftade det så gott i bilen och vi längtade tills vi skulle mysa ner oss i soffan och äta. (Ja man måste ju passa på när man är barnledig)
Vi kom halvvägs hem då vi fick punktering... Fan! Inget reservdäck.. Då ringde jag till lillebror som kom med ett däck och bytte. Han är så otroligt snäll, och fort gick det oxå. Väl hemma var det bara att kasta maten i mickron och äta.
Fredagsmys med en bra film stod på schemat... Eftersom det bara är skit på tv:n så slog vi på en nedladdad film. Förväntansfullt goade jag ner mig i soffan, men det visade sig att det var en ganska mörk och tråkig film :-(

Jaja, det var ganska skönt att bara få tänka på sig själv och slappa lite ändå även om det inte riktigt blev som vi tänkte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0