Håll ut Jessica, håll ut

det är mörkt, det är natt... De flesta sover som en stock. Huvudet är tungt och ögonen svider... Kan inte slappna av, kan inte slappna av, gå runt ett varv, sätter mig, vill inte titta ut, hmm jag är ju löjligt mörkrädd...Inser hur värdefullt det var när jag hade Hobbe med mig på nätterna på den tiden jag jobbade mycket nätter.
Kikar upp på tv:n... kikar ner lika fort igen när jag inser att det handlar om mord. Tittar på dataskärmen och inser att det är inte någon som har trollat dit några nya jobb... Det svider i ögonen... kan inte slappna av.Det är 4,5 timmar innan jag avslutar mitt skift.
 
                           
 
 
 
Jaja jag ska inte klaga nå mer.... men vafan, prova att vara vaken, sitta rätt upp och ner och inte ha en kollega som kan hålla en vaken.
 
Nä nu tar jag fram min privata dator så att jag kan kika på gårdagens avsnitt av hart of Dixie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0