Joråsåatt

Jag hade bara hunnit att publicera inlägget igår så hände det.
Där satt jag i mörkret i min ensamhet... Plötsligt så smäller det flera gånger väldigt högt i väggen, det lät som att det var någon som körde in med en bil. Helt ärligt så höll jag fasen på att ramla ur stolen! Efter flera smällar så bad jag en kollega komma hit och kika vad det var.. Hm ett gäng killar som höll på med något vid väggen. Som tur var så stack dom när min kollega körde dit.
Gissa vem som inte vågade att gå ut och röka eller gå på toaletten.... Det är verkligen inte roligt att vara mörkrädd..
 
Det märks att jag inte har sovit tillräckligt mycket för jag är sjukt trött och det är verkligen inget att göra på jobbet. Klockan är inte mycket och jag håller redan på att somna... What to do what to do?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0