Ligger och drar mig...

På semestern, inte illa. Burre har sovit till 8:30 mest hela veckan. Det är bara jag vaken och det är ganska skönt att få ligga och koppla av lite själv i bland.

Jag kikar ut mellan springorna till persiennen och det verkar vara sol menblåsigt. Ja nu är jag less på att det är kyligt, så välkommen solen.

Semestern närmar sig med stormsteg och idag är det packning och planering som gäller.

Ska det vara så svårt att hitta en vit takbox att låna? Och varför är det så jäkla konstigt om jag vill låna en vit i första hand eftersom att bilen är vit? Ja det är ju inte nån Einstein grej precis. Ibland är det så viktigt med att det ska matcha... Trosor och bh, gardiner och dukar, toppar och byxor, nagellack och kläder, blommor och krukor, möbler och väggar, vardagen och livet... Men när jag vill matcha bil och takbox då jäklar skakar folk på huvudet... Vad är problemet????
Nu har jag inte fått tag i en vit så nu tänkte jag låna en svart. Jag har inte fått svar än och vi ska packa idag så nu är jag stressad över det eftersom att vi har fullt upp hela dagen med packning, besök, serva bil och gå allt färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0