Ojoj vad det gick undan!

Imorse sov vi till 9, riktigt skönt att få vakna av sig själv men ändå tomt utan min Goa dotter.
När jag vaknade så kom mr A med frukost på en bricka och slog på tv:n i sovrummet. Riktigt mysigt!
Efter mysmorgon var det dags att göra lite nytta. Fram med spadar, spätt, såg mm och började med operation "bort med skiten"
Trädgårdslandet är ett minne blott samt en jättestor barrbuske som det växte lite av varje i. Vi fyllde Svennes släpvagn som det även finns höga galler på. Fasen vad jobbigt det var denna stekheta dag. Jag trodde aldrig att vi skulle bli färdig, några bromsbett, svettpärlor och timmar senare drog vi i väg till tippen (10 min innan stängning) ja då skulle ju skiten av också.
Senare när jag stod i duschen så var mina fötter så smutsig att jag fick fila bort det som var ingrodd.

Rena och tillpiffade åkte vi till svärföräldrarna för att äntligen träffa Minnah men också för att plocka upp dom och åka ner på stan. Vi blev nämligen bjudna på restaurangbesök av svärfar. Inte helt otippat blev det tapas och öl... Hur gott som helst :-)
Vi fick även med oss två olika rabarberpajer, biffstroganoff och hemgjorda köttbullar, ja dom skämmer bort oss och det är så mysigt! Tack snälla!!!

Minnah sover sött och jag får stå ut med tjejfotboll på tv:n. Jag tror att jag ramlar in till sängen istället och känner mig nöjd över dagens kämpande och en avslappnande middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0