Middag och mys

Igår var jag på tjejmiddag hos min kusin. Det var väldigt trevligt och hon hade gjort en fantastiskt god middag.. Jag saknade den idag lite :-)
Minnah vaknade 07 och det innebär att jag oxå vaknar, efter att hon legat i vår säng drygt en halvtimme så gick hon och mr A så att jag skulle gå vila. Lagomt till att jag precis hade slumrat till så hörde jag en lastbil... Väldigt nära, jag kikade ut och såg min systers man som kom och skulle hjälpa oss att ta bort ett träd och en stor buske. Då var det bara att gå ut och se pigg ut kl 08.
Jag är tacksam för att han kom för jag vet att han har mycket att göra den lilla tussen.
Så idag har vi grävt, sått gräsmatta, planterat blommor och småfixat ute. Nu känner jag att det svider på mina axlar och jag känner mig helt slut... Tack och godnatt världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0