Sorg

Idag var det dags för min morfars begravning. Det var ett fint avslut med mycket känslor. Det är alltid jobbigt med begravning men när det är inom familjen så är det extra jobbigt.
Vila i frid och jag hoppas att du är samma goa och glada Noffen som du alltid har varit. Lova att ta hand om Hobbe.
                                               
I går fick Minnah gå till frissan för första gången. Hon blev så fin min lilla gofis
 
 
Minnah gillar att hjälpa till i köket. Idag har vi lagat mat, men när det är dags att diska så blir det lätt blött i heeela köket
 
Idag fikade Minnah och hennes nya kompisar "mellis" ute i det vackra väder. Minnah tyckte att det var ganska konstigt att få hålla i mackan med handskarna.
Det går bra på dagis och Minnah trivs jättemycket. Två dagar när jag har hämtat henne så vill hon vara kvar. Det syns redan efter några dgaar att hon växer som människa.
Man blir ganska trött av att gå på dagis och det är svårt att hålla sig vaken...
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det härligt att se hur de växer på dagis!
Hejja!

2013-03-16 @ 22:37:43
URL: http://tvapojkar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0