Tröttkeps

Efter en dag med massa möten så var det dags att hämta hjärtebarnet på dagis. Hon trivs så bra där och det är så härligt att se henne hur hon tar för sig mer och mer.

Väl hemma så fick vi besök av mamma, mammas man, moster och morbror med familj. De kom för att fira min födelsedag i förskott eftersom både mamma och min morbrors sambo jobbar när jag fyller. Minnah var i sitt esse så det var full fart mestadelen av tiden.
Tack alla för presenter och mysigt sällskap!!! Jag uppskattar det verkligen.

Minnah däckade som en fura när vi blev själva och mr A sitter fastlimmad vid tv:n och tittar som besatt på innebandy... Omvärlden är helt borta för honom och man kan tro att han är där och spelar! Han suckar, hoppar, pratar och verkligen sitter på helspän. Hur kan detta vara så intressant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0